Conditii de retur si garantie

 

 

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la watchsale.ro. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice , trebuie completat formularul din footer-ul site-ului , cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 15-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

 

Cum returnezi produsele vandute de watchsale.ro

 

Returul produselor watchsale in 2 pasi:

1.    Completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur

 

2.    Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

 

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

 

Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur, si deci sa trimitem curierul la tine pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre tine. Costul de transport pentru retur este 20 lei. Watchsale.ro va plati returul oricarui produs defect sau nu corespunde comenzii plasate de dvs.

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:

 

Conditii generale care se aplica tuturor produselor:


Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.

 

Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 15 de zile de la data livrarii.

 

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

 

Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

 

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

 

Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.

 

Cosmetice 

 

Produsele de ingrijire personala nu vor fi acceptate la retur conform OUG34/2014.

 

 

Parfumuri

 

 

Parfumurile nu vor fi acceptate la retur conform OUG34/2014.

 

 

De retinut:

 

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

 

Nu raspundem de eventualele daune produse pe timpul transportului. Va rugam sa verificati coletul in prezenta curierului, iar daca exista probleme privind integritatea acestuia sa faceti un proces verbal si fotografii in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

Pentru produsele achizitionate in rate fara dobanda se percepe un comision de 3.5%

Pentru produsele achizitionate cu plata cu card online se percepe un comision de 2%

Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%

 

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).

 

 

Garantia ceasurilor

 

Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana, butoanele.

In care in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului, bunul primeste respingere de garantie.

 

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;

b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 - 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);

d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;

e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;

f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

h. la ceasurile din categoria I, II si III de rezistenta la apa se constata prezenta apei in interior;

i. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

j. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);

k. durata de viata a bateriei;

l. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;

m. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.

 

Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;

b. pierderea certificatului de garantie;

c. Bunul primeste respingere de garantie.

 

Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:

a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;

b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.

Viziteaza site-ul Watchsale.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.